بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد مجیدی پیشنهاد دستیاری قلعه‌نوعی را رد کرد!
kimia

او ابتدا با چند تیم خارجی وارد مذاکره شد و پس از این که جواب خاصی از این تیم‌ها دریافت نکرد به قلعه‌نوعی پیشنهاد داد که فرهاد قرارداد صوری با استقلال به امضا برساند و به عنوان مربی ـ بازیکن برای آبی‌ها به میدان برود.

این پیشنهاد از سوی امیر پذیرفته شد و با توجه به برطرف شدن کدورت‌ها، قلعه‌نوعی رضایت داد تا مجیدی پیراهن استقلال را در نیم‌فصل بر تن کند و در کنار آن عضو کادرفنی نیز باشد. اما شاید جالب باشد که بدانید پس از اعلام این پیشنهاد به مجیدی از سوی فتح‌اله‌زاده، کاپیتان سابق آبی‌ها آن را رد کرده و مدعی شده تا وقتی کلاس‌های مربیگری را به صورت کامل پشت‌سر نگذاشته و تجربه لازم را کسب نکرده نمی‌خواهد وارد جرگه مربیان شود. البته به نظر می‌رسد این جواب فرهاد بیشتر توجیه باشد و علاقه‌ای به دستیاری قلعه‌نوعی ندارد. این درحالی است که شماره 7 سابق آبی‌ها در مورد پیشنهاد بازی با پیراهن استقلال هنوز جوابی نداده است. به گفته یکی از مسئولان استقلال فتح‌اله‌زاده هنوز جواب مجیدی را به قلعه‌نوعی منتقل نکرده است زیرا در تلاش است تا پس از پایان دوره مربیگری فرهاد در لندن، او را به تهران فرا بخواند و جلسه‌ای با حضور قلعه‌نوعی تشکیل دهد و در این جلسه توافقات لازم حاصل شود.

دوره مربیگری مجیدی در لندن اواسط آذرماه به پایان می‌رسد و مدیرعامل آبی‌ها تا آن زمان موضوع را مسکوت نگه می‌دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,فرهاد مجیدی,آموزش مربیگری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com